nl fr

FAQ

OVER HET PARK

Klik hier voor meer informatie over het dolfinarium.

 

Nee, in het zomerseizoen betaalt u voor 1 all-in ticket. Dit ticket geeft toegang tot alle shows, attracties binnen (Bobo’s Indoor) en buiten, en het waterpark Bobo’s AquaSplash.


Ja, enkel in het winterseizoen is Bobo’s Indoor apart te bezoeken. In het zomerseizoen betaalt u voor 1 all-in ticket. Dan geeft je ticket je toegang tot alle shows, attracties binnen (Bobo’s Indoor) en buiten, en het waterpark Bobo’s AquaSplash.

Ja, in het zomerseizoen betaalt u voor 1 all-in ticket. Dit ticket geeft toegang tot alle shows, attracties binnen (Bobo’s Indoor) en buiten, en het waterpark Bobo’s AquaSplash.

Nee, in het zomerseizoen betaalt u voor 1 all-in ticket. Dit ticket geeft toegang tot alle shows, attracties binnen (Bobo’s Indoor) en buiten, en het waterpark Bobo’s AquaSplash.

Er is een publieke afspoeldouche op de ligweide rondom Bobo’s Aquasplash. Er zijn geen douchecabines aanwezig.
Er is een verkleedruimte voorzien op de ligweide. Deze dient enkel voor het snel aan- en uitkleden, niet om kleding of items achter te laten. In het restaurant rechtover het waterpark zijn toiletten.

Nee, de parking is steeds betalend. Je kan niet reserveren of online reeds een ticket kopen, dit kan enkel op de dag van je bezoek in het park.

Ja, dat kan, indien de barcode op je e-ticket geldig en leesbaar is, kan deze code aan ons controlepunt gescand worden. Zo hoeft u uw tickets niet uit te printen.

Boudewijn Seapark beschikt over een aantal rolstoelen. Deze kun je op voorhand reserveren via het nummer: +32(0)50/38.38.38. Er zijn geen kinderwagens of bolderkarren beschikbaar.

Ja,er is een aparte lift voorzien in het dolfinarium, waarmee rolstoelgebruikers op een plateau in de tribune terecht komen en mooi zicht hebben op de show. Ook de zeeleeuwenshow is toegankelijk voor rolstoelgebruikers.

Nee, om hygiënische redenen én om veiligheidsredenen naar onze dieren toe. Officiële hulphonden zijn uiteraard welkom!

Nee, zwemmen kan niet. Maar je kan wel deelnemen aan het programma ‘In het Water met Dolfijnen’. (meer info)

Ja, dit kan zomer én winter. Ontdek de verschillende formules hier.

Een deelnemer moet in staat zijn om zelfstandig te stappen, te knielen en moet de instructies van de trainers goed kunnen begrijpen en opvolgen.

Om bij de dolfijnen te geraken, moet de bezoeker zelfstandig kunnen stappen. Dit houdt een kleine helling in en trappen. De bezoeker moet ook zelfstandig kunnen knielen tot bij het dier.

Bij voorkeur wel. Indien dit niet mogelijk is, kunnen we steeds de streepjescode scannen op je smartphone of tablet.
Let op: het tonen van een bevestigingsmail van aankoop geldt niet als ingangsticket. Enkel leesbare streepjescodes worden aanvaard.

Ja, tijdens de Herfst- en Paasvakantie (België), niet op andere dagen. De vergezellende personen krijgen een kortingstarief.

Ja, maar er zijn enkele gereserveerde plaatsen voorzien dicht bij de ingang van het park.

Nee. Kortingsbonnen zijn nooit cumuleerbaar met reeds gekochte tickets, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld op de bon.

Je kan een mailtje sturen naar [email protected] Je vraag wordt snel behandeld.


Boudewijn Seapark beschikt over een EHBO post om bezoekers snel en efficiënt te helpen. De EHBO post bevindt zich in de kiosk tussen restaurant SeaSide en Bobo’s AquaSplash.

Picknicken is toegelaten op de daartoe voorziene plaatsen in het park.

Kinderen die verloren lopen, worden naar de EHBO post gebracht. Ouders of begeleiders kunnen het kind daar terugvinden!

Verloren voorwerpen worden de dag zelf naar de EHBO post gebracht. Nadien kan dit opgehaald worden aan het onthaal.

Het gebruik van selfie-sticks is voor uw eigen veiligheid en dat van uw mede-bezoekers niet toegestaan.

 

Boudewijn Seapark gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. | OK Lees hier meer over het gebruik van cookies.