Hier kan je antwoorden vinden op de FAQ of veelgestelde vragen over het park.
Klik hier indien je meer informatie wenst over het dolfinarium.

Momenteel zijn er geen beperkende coronamaatregelen meer in het park: geen mondmasker, geen CST, geen verplichte reservatie vooraf.

Kan ik Bobo’s Indoor apart bezoeken?
Tijdens het winterseizoen kan dit tot eind maart.
Tijdens het zomerseizoen kan dit niet, toegang tot de indoor zit dan inclusief in je toegangsticket tot het pretpark.

Kan ik de dolfijnenvoorstelling apart bezoeken?
Tijdens het winterseizoen kan dit tot eind maart.
Tijdens het zomerseizoen kan dit niet, toegang tot de dolfijnenvoorstelling zit dan inclusief in je toegangsticket tot het pretpark.

Kan ik het openlucht waterpark apart bezoeken?
Toegang tot het waterpark Bobo’s AquaSplash zit inclusief in je toegangsticket tot het pretpark. Je kan het niet apart bezoeken.

Ik heb tickets online betaald, maar ontvang geen tickets per mail. Wat nu?
Heb je tickets online besteld via de webshop van Boudewijn Seapark, is het te betalen bedrag van je rekening gegaan, maar ontvang je geen orderbevestiging of link om je tickets te downloaden?
Stuur dan even een mailtje naar ons onthaal met volgende info:
– het e-mailadres waarmee je je bestelling online deed
– welke tickets en hoeveel je er besteld hebt
– een screenshot van je bankrekening met het bewijs van betaling

Kan ik als Boudewijn Seapark abonnee korting verkrijgen bij andere pretparken?
Ja, check even de voordelenpagina, elk park heeft een andere werkwijze.

Ik heb een gratis ticket, een Riebedebie (365) pasje, een personeelspas van één van onze partner dagattracties, ,… Wat nu?
Breng deze mee naar het onthaal, daar verkrijg je je ticket.

Ik heb een abonnement van een ander park
Helaas heb je tijdens het winterseizoen geen korting bij Boudewijn Seapark. Enkel tijdens het zomerseizoen (paasvakantie t.e.m. herfstvakantie).
Tijdens het zomerseizoen betaal je aan de kassa slechts € 18,50 (ipv € 28,50 voor een volwassene of ipv € 26,50 voor een kind) op vertoon van je geldige partnerabonnement.

Ik heb een Bongo Familie bon, wat nu?
Activeer eerst je bon op de website van Bongo. Breng deze bon dan mee naar het onthaal, daar verkrijg je je ticket.  Je hoeft vooraf niet te reserveren.
GELDIG VOOR HET ZOMERSEIZOEN (paasvakantie t/m herfstvakantie)

Kan ik betalen met sport- en cultuurcheques, of met consumptiecheques?
Ja, dat kan enkel aan het onthaal van het park (niet online), en enkel met de papieren cheques.  Je betaalt het kassatarief hiermee.

Ik ben leerkracht, heb ik gratis toegang?
Ben je de houder van een geldige Lerarenkaart of Educpass? Dan kun je gratis het park bezoeken tijdens de paas- en herfstvakantie op vertoon van je kaart aan het onthaal. Vergezellende familieleden betalen dan slechts € 19,50. Je hoeft vooraf niet te reserveren.

Mogen honden binnen in het park?
Helaas kan dit niet omwille van de wetgeving rond dierentuinen. Enkel een mindervalide persoon met een blindegeleidehond kan binnen.

Zijn er bolderkarren, buggy’s, rolstoelen ter beschikking?
We hebben geen bolderkarren of buggy’s ter beschikking.
Er zijn wel rolstoelen ter beschikking aan het onthaal. Je kan deze vooraf gratis reserveren via [email protected]. Op de dag zelf kun je deze ophalen aan het onthaal, we vragen je identiteitskaart als waarborg voor de dag.

FAQ

Deel Boudewijn Seapark
met je vrienden!

Online tickets met korting!

Koop nu je online tickets en profiteer van extra voordeel via onze website.

Volgende show: 13:30 uur - Dolfijnenshow
Op dit moment: Actueel weerbeeld als pictogram 22 °C