Hier kan je antwoorden vinden op de FAQ of veelgestelde vragen over het park.
Klik hier indien je meer informatie wenst over het dolfinarium.

update 4 december

Covid Safe Ticket+

Het is voor elke bezoeker vanaf 12 jaar en 2 maanden verplicht om een geldig Covid Safe Ticket aan de ingang te tonen in combinatie met je identiteitskaart, indien je het pretpark of de ijspiste wenst te bezoeken. Je Covid Safe Ticket zal bij de ingang van het park gecontroleerd worden. Hou dus zeker je Covid Safe Ticket, identiteitskaart, ticket of abonnement klaar bij aankomst.
Elke bezoeker vanaf 6 jaar dient ook een mondmasker te dragen in alle binnendelen (receptie, inkom, schaatsverhuring, dolfijnenvoorstelling, ook tijdens het schaatsen…), behalve als je neerzit in de ijsbar.

 

Wat is een Covid Safe Ticket?

Het Covid Safe Ticket, digitaal of afgedrukt, is een certificaat in de vorm van een QR-code dat je ontvangt wanneer je:

  • minstens 2 weken volledig gevaccineerd bent (vaccinatiecertificaat)
  • een negatieve PCR-test of antigeentest (Ag) hebt afgelegd bij een erkend testcentrum of een zorgverstrekker (geen zelftest), niet ouder dan 72 uur. Je ontvangt dan een testcertificaat.
  • hersteld bent van COVID-19 en een herstelcertificaat hebt – Meer info

Een negatieve zelftest of andere test wordt niet aanvaard aan de ingang van het park.

Ik heb geen Covid Safe Ticket, wat gebeurt er met mijn abonnement?
Het CST is verplicht om toegang te krijgen tot het park.
Aangezien Bobo’s Indoor gesloten is wegens de nieuwe maatregelen afgekondigd op 4/12/21, zal de sluitingstijd gecompenseerd worden. Van zodra we weten wanneer we terug open kunnen, zullen we een passende regeling hiervoor treffen.

Is een mondmasker verplicht?
Elke bezoeker vanaf 6 jaar dient ook een mondmasker te dragen in alle binnendelen (receptie, inkom, schaatsverhuring, dolfijnenvoorstelling, ook tijdens het schaatsen…), behalve als je neerzit in de indoor en ijsbar.

Moet ik mijn bezoek reserveren op voorhand?
Vanaf 8 december is het ten sterkste aangeraden om je bezoek vooraf online te reserveren. Voor de ijspiste dien je vanaf 8 december je tijdslot vooraf te kiezen, er is een maximum capaciteit van 200 per tijdslot.

ENKEL indien er nog tickets vrij zijn in een tijdslot, kunnen die op dat moment aan de deur gekocht worden.
Indien je reeds een ticket of abonnement hebt, dien je ook vooraf je bezoek online te reserveren (gratis), en dit voor zowel ijspiste als dolfijnenvoorstelling.

Blijft alles open?
Helaas moet Bobo’s Indoor speeltuin sluiten wegens de nieuwe maatregelen genomen op 3 december 2021.
De ijspiste en de dolfijnenvoorstelling blijven wel open.

Kan ik de ijspiste apart bezoeken?
Ja, je kan steeds apart tickets kopen voor de ijspiste.

Kan ik Bobo’s Indoor apart bezoeken?
voorlopig is Bobo’s Indoor gesloten wegens de nieuwe maatregelen van 3 december 2021

Kan ik de dolfijnenvoorstelling apart bezoeken?
Nee, dat kan enkel in combinatie met toegang tot de indoor en/of de ijspiste.

Ik heb tickets online betaald, maar ontvang geen tickets per mail. Wat nu?
Heb je tickets online besteld via de webshop van Boudewijn Seapark, is het te betalen bedrag van je rekening gegaan, maar ontvang je geen orderbevestiging of link om je tickets te downloaden?
Stuur dan even een mailtje naar ons onthaal met volgende info:
– het e-mailadres waarmee je je bestelling online deed
– welke tickets en hoeveel je er besteld hebt
– een screenshot van je bankrekening met het bewijs van betaling

Kan ik als Boudewijn Seapark abonnee korting verkrijgen bij andere pretparken?
Ja, check even de voordelenpagina, elk park heeft een andere werkwijze.

Ik heb een gratis ticket, een Riebedebie (365) pasje, een personeelspas van één van onze partner dagattracties, ,… Wat nu?
Breng deze mee naar het onthaal, daar verkrijg je je ticket.

Ik heb een abonnement van een ander park
Helaas heb je tijdens het winterseizoen geen korting bij Boudewijn Seapark. Enkel tijdens het zomerseizoen (paasvakantie t.e.m. herfstvakantie)

Ik heb een Bongo Familie bon, wat nu?
Activeer eerst je bon op de website van Bongo. Breng deze bon dan mee naar het onthaal, daar verkrijg je je ticket.  Je hoeft vooraf niet te reserveren.

Kan ik betalen met sport- en cultuurcheques, of met consumptiecheques?
Ja, dat kan enkel aan het onthaal van het park (niet online), en enkel met de papieren cheques.  Je betaalt het kassatarief hiermee.

Ik ben leerkracht, heb ik gratis toegang?
Ben je de houder van een geldige Lerarenkaart of Educpass? Dan kun je gratis het park bezoeken tijdens de paas- en herfstvakantie op vertoon van je kaart aan het onthaal. Vergezellende familieleden betalen dan slechts € 18,50. Je hoeft vooraf niet te reserveren.

NIEUWE CORONA MAATREGELEN

Lees hier de nieuwe maatregelen vóóraleer je op bezoek komt!

Lees ze hier

FAQ

Deel Boudewijn Seapark
met je vrienden!

Online tickets met korting!

Koop nu je online tickets en profiteer van extra voordeel via onze website.

Volgende show: 13:30 uur - Dolfijnenshow
Op dit moment: Actueel weerbeeld als pictogram 22 °C